RDJ的小甜心

Lee Brice的《Hard to Love》
简直就是我心里的stony小甜甜🤘🏿

I am insensitive, I have a tendency to
  我很迟钝 并且喜欢
Pay more attention to the things that I need
  专注于我需要的事情上
Sometimes I drink too much, sometimes I test your trust
  有时我酗酒太多 有时还测试你的信任
Sometimes I don’t know why you’re staying with me
  有时我甚至不知道你为何与我在一起
I’m hard to love, hard to love
  去爱好难 去爱好难
Oh, I don’t make it easy
  我从未将爱变得简单
Well, I couldn’t do it if I stood where you stood
  如果我是你 绝对做不到(像你一样爱我)
I’m hard to love, hard to love
  去爱好难 去爱好难
And you say that you need me
  你说你需要我
Well, I don’t deserve it but I love that you love me good
  我不值得拥有你 却仍想要你好好爱我
I am a short fuse, I am a wrecking ball
  我是个急脾气 到处破坏
Crashing into your heart like I do
  在你的心里横冲直撞 随心所欲
You’re like a Sunday morning, full of grace and full of Jesus
  而你却像周末的清晨 充满优雅与神圣
And I wish that I could be more like you
  我多希望自己能像你一样 多爱你一些

评论

热度(8)